Nr. 3 - Mina syskon

Jag har 2 syskon, en lillebror och en storasyster. Min storasyster har jag dock ingen kontakt med.
 
Anja är 32 år. Hon och jag har bara samma pappa.
 
Ludvig är 7 år. Vi har bara samma mamma. Han brukar kallas Ludde,Luddzor, Stellan (Patrik började med det), Ludde gaffelrumpa (efter att han satte sig på en gaffel och hade märken på rumpan som bevis) och det jag har börjat kalla honom - Orvar =P
 
 
 Jag gillar båda mina syskon, men jag tror nog att jag gillar Ludde mer. Fast vi har ju en relation vilket jag och Anja inte har.
 
 
 
 

En bild på lillebror som jag tog i somras, gluggarna har ersatts med nya tänder nu ^^
 

Kommentarer

Ska du komentera? =D:

Ditt Fina Namn:
Kommer du hit igen?

Din Mail: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida att länka här?:

Vad har på hjärtat?:

Trackback