Here To Stay

Tjo! Som rubriken säger så är jag här för att stanna, på den här bloggen alltså. Designen är nästan klar. Vissa småsaker och header som ska fixas. Jag funderar bara på vilka bilder som jag ska använda..
 
Jag kommer att försöka förklara 'vem' jag är. Jag har ju bloggat tidigare så om ni vill veta mer om mig så kan ni läsa
Här eller här

Jag ska försöka blogga mycket men bara så ni vet så kommer bloggen inte att prioriteras först på min att göra lista. Jag hoppas att ni vill komentera och jag gör gärna länkbyten.
 
Jag vill gärna göra länkbyten och om ni vill göra ett länkbyte så kan ni komentera ett random inlägg på bloggen
 

Ja, jag skriver samma sak tusen ggr, men jag är lite sån.. 

Kommentarer

Ska du komentera? =D:

Ditt Fina Namn:
Kommer du hit igen?

Din Mail: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida att länka här?:

Vad har på hjärtat?:

Trackback