En Lista.

1. Är du singel?  Forever Alone
2. Är du lycklig? Kanske...
3. Är du uttråkad? Neej
4. Är du ledsen? Lite, som vanligt
5. Är du italienare? Eh.. Nej?
6. Är du gravid? Varför skulle jag? Jag är INTE gravid
7. Är du full? på vatten? Nej, men jag blev törstig så jag går och dricker nu...
8. Är du en cooling? Nej, en tönt med stort T
9. Är du från Irland? Nix
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Dom har aldrig vart gifta

 

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Njae.. Vet inte
2. Har du nånsin blivit sårad? Japp, inte kul.
3. Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/ kille flera gånger under natten innan du somnade? Joo
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? Ja
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Nix, jag har aldrig kysst någon.
6. Har du haft en hemlig beundrare?Dom är väl hemliga? Hur ska jag veta det?

7. Är du kär? Nej

8. Vill du gifta dig i framtiden? Vet ej.


1. Kärlek eller lust? Kärlek <3
2. Hår eller ögon? Ögon
4. Några få bästa vänner eller flertalet ”vanliga” kompisar?  Bryr mig inte..
5. TV eller Internet? Internet
6. Coca-cola eller Pepsi? Hmm.. Beror på vad jag är sugen på.


 

3. Katt eller hund? Hund
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Romantisk hemmakväll
8. Pengar eller lycka? Lycka så klart
9. Dag eller natt? Fattar inte frågan..
10. MSN eller mobil? Mobil! (för att spela Curiosity)

 

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?Har aldrig testat ;)
2. Brutit ett ben? Najj
3. Gjort nåt du ångrar? Jodu!
4. Hoppat Bungee Jump? Vad är det..?
5. Ljugit för någon du tycker om? Jo...
6. Ätit en hel tårta? Japp! Men lite hjälp av pappa fick jag...
7. Gjort bort dig offentligt? Säkert ^^
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Har inget ex.

9. Gråtit när ett husdjur dog? Ja, flera stycken
10. Velat försvinna? Ja.

 

Vad såg du på tv sist? 2 and a halv men
Vems blogg läste du sist? Johannas blogg
Vad åt du sist? Ett grönt äpple som var jättegott!
Vem pratade du med sist? Mamma
Vem ringde du sist? Eh.. Minns inte.
Vem messade du sist? Mamma =)
Vad läste du sist ”bok”? Dancer är min =)

Vem pussade du sist? Vet int...
Vem kramde du sist? Bamse
Vem bjöd du sist på något? Hmm... Alva tror jag...
Vad köpte du sist? Choklad tro jag...


Kommentarer

Ska du komentera? =D:

Ditt Fina Namn:
Kommer du hit igen?

Din Mail: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida att länka här?:

Vad har på hjärtat?:

Trackback